LIST HOSPITAL PANEL AIA - Prubsn Takaful Agent Prubsn Takaful Agent: LIST HOSPITAL PANEL AIA

1 March 2016

LIST HOSPITAL PANEL AIA


SENARAI HOSPITAL PANEL AIA

Berikut adalah senarai Hospital panel untuk Medical Card AIA Public Takaful. Banyak hospital hospital utama di seluruh Malaysia yang menjadikan AIA sebagai hospital panel mereka. Semoga senarai ini membantu anda membuat pilihan terbaik. Pilihlah AIA Public Takful sebagai Medical Card pilihan anda.
* Pastikan anda membawa Medical Card anda jika hendak masuk wad hospital. Jika hilang, jangan tangguh, sila buat kad anda semula (ada bayaran). Ambil masa juga nak dapat kad baru.
* Pastikan anda menyediakan Wang Deposit Check-in Wad Hospital RM300-500 (Macam masuk Hotel ye..tapi hotel baru RM100). Tapi....jika hospital tersebut menerima Kemudahan Swipe Kad AIA sebagai pengganti Deposit, anda tak perlu keluarkan deposit tersebut. Kene tanya dulu..ada hospital terima, ada hospital berkeras nak juga deposit cash daripada anda. Nak buat macam mana, hak hospital tak nak terima deposit dalam bentuk digital (Swipe Card AIA).

* Untuk menjimatkan masa anda, saya cadangkan anda download Perisian = AIA LOCATOR ke dalam handphone anda (Android/iOS)  


Senarai hospital panel AIA Public Takaful ini akan ditambah dari masa ke semasa. Jika anda pergi ke hospital yang bukan panel, anda perlu bayar sendiri namun, amaun bayaran boleh dituntut atau claim semula dengan AIA Public Takaful Malaysia. Pastikan anda telah selesaikan bayaran bil dan report doktor sebelum anda serahkan kepada konsultan takaful anda untuk urusan claim.


No comments:

Post a Comment

Prubsn Takaful Agent © . Designed by MaisarahSidi.com